Dostawa i wysyłka

Towar dostarczamy kurierem z naszego magazynu paczek w ciągu maksymalnie 1 dnia w Polsce oraz 3 do 4 dni do innych krajów Europy

Zamówienia internetowe można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

Zakupionych towarów nie wysyłamy w niedziele oraz święta i dni wolne od pracy.

 

Prosimy sprawdzać paczki w obecności kuriera czy nie są uszkodzone. W razie szkody widocznej zewnętrznie masz prawo nie odebrać paczki i jeśli tak zrobisz wróci ona do nas - a my potraktujemy to jako odstąpienie z umowy zawartej na odległość. Napisz protokół szkody w 2 egzemplarzach które musi podpisać kurier i jeden prześlij do nas a my w takim przypadku zajmiemy się dalej sprawą. Kurier zawsze ma przy sobie takie protokóły. Jeden zachowaj dla siebie z podpisem kuriera. Jeżeli uszkodzenie nie jest zewnętrzne tylko wewnętrzne bo n.p paczka była przygnieciona a nie ma zewnętrznych tego oznak oraz gdzie na paczce były odpowiednie nadruki ostrzegawcze n.p nie piętrować, nie przygniatać, pion, ostrożnie, nie rzucać lub szkło, i nie Zobaczyłeś uszkodzenia podczas odbioru paczki bo było zewnętrznie niewidoczne Masz 7 dni do zgłoszenia tego jako reklamacji w firmie kurierskiej i wzięcia od firmy przewozowej podpisanego przez firmę przewozową protokółu szkody jak też wystąpić do niej o odszkodowanie za zniszczony towar w całości lub części na podstawie dokumentu zakupu. W każdym protokóle musi być stwierdzona przyczyna szkody. Wszystkie paczki zapłacone z góry i odebrane przez kuriera od nas lub zapłacone przy odbiorze od tych momentów są własnością kupującego konsumenta. Firma nasza nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na magazynie przewoźnika lub w czasie transportu z winy firmy kurierskiej.